Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Krzeszyce oraz monitorowanie zapewnienia przez ten urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Gminy Krzeszyce.
Zadania Koordynatora dostępności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług,
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.),
- Monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Sporządzanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Krzeszyce:
- Sylwia Ławniczak-Karbowiak – Zastępca Wójta
Telefon kontaktowy: 609-989-111
e-mail: zastepca@krzeszyce.pl
Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062 z późn. zm.)